زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴

زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴ طبق اطلاعیه سازمان سنجش از 29 مهر تا 5 آبان ماه 1403 می باشد. داوطلبان در این بازه زمانی با مراجعه به سایت سنجش می توانند نام نویسی خود را انجام دهند. سازمان سنجش مسئول برگزاری بسیاری از آزمون‌های ورودی دانشگاه ها از جمله آزمون دوره دکترا تخصصی می‌باشد. داوطلبان علاقه مند به تحصیل در مقطع دکتری تخصصی، بایستی در زمان‌های مقرر و تعیین شده، از طریق سایت سنجش نسبت به نام نویسی در آزمون اقدام کنند. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون زمان ثبت نام دکتری 1404 می‌پردازیم.

 

فهرست مطالب

  • زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴
  • تمدید زمان ثبت نام دکتری 1404
    • مشاوره آزمون دکتری 1404
    • سوالات متداول

زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون دکترا را دارند بایستی از زمان ثبت نام آزمون دکتری مطلع باشند تا در مهلت نام نویسی آزمون دکتری نام نویسی خود را نهایی کنند و جزو جاماندگان از آزمون نباشند. در صورت عدم نام نویسی در مهلت مقرر داوطلبان اجازه شرکت در آزمون را نخواهند داشت. 

زمان ثبت نام دکتری ۱۴۰۴ از 29 مهر تا 5 آبان ماه 1403 می باشد. زمان برگزاری در تاریخ ۲ اسنفد ماه می باشد.

شرکت در آزمون دکترا ۱۴۰۴ نیازمند داشتن آمادگی کامل می‌باشد، به همین دلیل سازمان سنجش چند ماه پیش از شروع نام نویسی و برگزاری آزمون، تقویم آموزشی برگزاری آزمون دکترا را منتشر می‌کند تا داوطلبان با داشتن یک برنامه ریزی، خود را برای شرکت در این آزمون آماده کنند.

آزمون دانشگاه‌های سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده و داوطلبان متقاضی در دانشگاه آزاد نیازی به نام نویسی در آزمون جداگانه را ندارند و فقط کافیست در این آزمون ثبت‌نام نمایند.

❌❌داوطلبان گرامی توصیه می کنیم حتما پیش از انجام فرآیند نام نویسی مقاله راهنما زیر را مطالعه نمایید. البته شما می توانید برای انجام و پاسخ به سوالات خود با مشاوران مرکز دانتل کو با شماره 91005066-021 تماس حاصل فرمایید. 

بخوانید: راهنما ثبت نام دکتری

 

تمدید زمان ثبت نام دکتری 1404

سازمان سنجش بلافاصله پس از اتمام زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴ یک بازه زمانی دو تا سه روزه دیگر را به عنوان فرصت مجدد برای جاماندگان از فرآیند نام نویسی و دسته ای از داوطلبان که قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند، اعلام می کند.

تاکنون اطلاعیه ای در زمینه تمیدد تاریخ ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴ اعلام نشده است.

تاکنون اطلاعیه ای پیرامون تمدید مهلت نام نویسی آزمون دکترا نیز از طریق سایت سازمان سنجش اعلام نشده است، اما همانطور که اشاره کردیم این بازه زمانی بلافاصله پس از اتمام ثبت‌نام و در آذر ماه خواهد بود. به محض اعلام تمدید مهلت نام نویسی، تاریخ دقیق در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت ???? تلگرام مشاوره تحصیلی ???? کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

 

مشاوره آزمون دکتری 1404

داوطلبان برای ورود به مقطع دکتری بایستی در آزمونی که توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود، شرکت کنند. تمامی داوطلبان مایل به تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه های سراسری و در تمامی دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، غیرانتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان و همینطور دانشگاه آزاد، هستند بایستی در همین آزمون شرکت کنند. داوطلبان با پرداخت هزینه در زمان ثبت نام آزمون دکتری 1404 می توانند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

با توجه به اینکه این آزمون، توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود، تمامی اخبار مربوط به آزمون دکترا نیز از طریق این سایت منتشر می‌شود. داوطلبان می توانند برای دریافت تمامی اطلاعیه ها، مدارک لازم و دریافت نتایج می توانند به سایت مجموعه تحصیلی دانتل مراجعه نمایند.

داوطلبان باید پیش از نام نویسی آزمون دکترا، دفترچه نام نویسی آزمون دکتری نیمه متمرکز ورودی مقطع دکتری را به دقت مطالعه کنند و سپس نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و ثبت نهایی و دریافت کد رهگیری خود اقدام کنند. . 

چنانچه پیرامون آزمون دکتری سوالی دارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس حاصل بفرمایید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

بخوانید: نحوه نام نویسی دکتری

 

برای دریافت مشاوره در زمان ثبت نام دکتری ۱۴۰۴ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. ثبت‌نام آزمون دکترا از طریق کدام سایت انجام می شود؟

    از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” انجام می شود.

  2. آیا مهلت نام نویسی کنکور دکتری تمدید می شود؟

    بله، سازمان سنجش پس از اتمام زمان قانونی ثبت نام، یک بازه زمانی چند روزه نیز به عنوان فرصت مجدد ثبت نام در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

  3. زمان ثبت نام آزمون دکتری در چه تاریخی می باشد؟

    تاریخ ثبت‌نام از 29 مهر تا 5 آبان ماه 1403 می باشد.

 

منبع: زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.